به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، معاون فنی و راه های روستایی این اداره کل گفت: در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۴۱ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ اداره مدیریت راه های استان برقرار شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می دهد.
علی ربانی افزود: ۱۲ هزار و ۵۴۳ تماس توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راه های استان پاسخ داده شده که حاکی از افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
وی تصریح کرد: طی این مدت بیشترین تماس ها در خصوص وضعیت جوی و جاده ای، شکایت و پیگیری شکایت از شرکت های باری و مسافری و مشکلات جاده ای ثبت شد.
وی ادامه داد: کارشناسان اداره مدیریت راههای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جاده ای هستند.